Nagekomen bericht:

Een van onze deelnemers aan het Hemelvaartevenement met een FS 28 zoekt nog een opstapper.

Heeft u interesse? Stuur een email naar ifc@casema.nl.

 

Hoewel we van plan waren om met Hemelvaart 2015 naar Terschelling te varen, hebben we bij het palaver in Makkum daar toch vanaf gezien. Teveel wind uit de verkeerde richting. Een verstandige keuze.

De tocht was zeker de moeite waard om mee te maken. Texel was goed bereikbaar met een gunstige wind.

En het mooie is……, wij gaan op herhaling.

Dus met Hemelvaart 2016 …….. op naar Terschelling:

Op de donderdag, 5 mei verzamelen we in Makkum. In de haven bij het dorp. Vanaf ongeveer 16.30 uur is er een Steigerborrel.

Om 20.00 uur zien wij elkaar in Hotel De Prins. Het hotel ligt naast de sluis naar binnen. Hier houden wij palaver.

De ervaringen van de laatste jaren leert, dat het mogelijk is, dat wij het einddoel moeten aanpassen. Wij zijn ook wel eens (nou eens) naar Texel of Den Helder gegaan. Het weer blijft baas, dus een garantie van Terschelling kunnen we niet geven. 

Het plan is wel, op de vrijdag naar Terschelling te varen, de zaterdag naar Den Oever en de zondag vaart een ieder dan weer naar de thuishaven of een andere eigen bestemming.

In Den Oever komen wij weer bij elkaar te liggen in de Marina. Het weekend sluiten wij af met een diner bij De Dikke Bries.

Met De Dikke Bries zijn wij twee drie gangen menu’s afgesproken. Een menu met gebakken varkenshaas en een menu met een zalmmoot uit de oven. Bij de aanmelding vragen we jullie de menukeuze ook door te geven. 

Van het inschrijfgeld betalen wij hotel De Prins in Makkum en het diner in Den Oever.

De havengelden worden door een ieder zelf afgerekend.

We hopen ook dit jaar weer met een mooie groep op pad te gaan.

Meer informatie vind je in de Friendship Flitsen 2016 nr. 2, dat binnenkort zal verschijnen.

Ga je mee, geef je dan snel op. In ieder geval vóór 28 april. Het inschrijvingsformulier staat hieronder.

PS. Hoewel wij in verenigingsverband gaan, en elkaar goed in de gaten houden,  blijft elke schipper zelf verantwoordelijk voor het eigen doen en laten.

[Form 0INSCHRIJFHEMELVRT2016 not found!]