Uitnodiging Hooikistrace 2013

Moderator: admin

Plaats reactie
Gebruikersavatar
fram
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 30 mei 2012 4:17 pm
Contacteer:

Uitnodiging Hooikistrace 2013

Bericht door fram »

Als Friendship-zeiler en lid van de wedstrijdcommissie van R&ZV Naarden nodig ik jullie allen uit voor de Hooikistrace 2013 op 14 september. Een toegankelijke en spectaculaire wedstrijd op het IJmeer tussen Pampus en Pampushaven. Bij deelname van 5 of meer Friendships van hetzelfde type wordt er in een eenheidsklasse gevaren! Ik doe met mijn FS28 al mee. Wie volgt?

Ga naar http://www.rzvnaarden.nl/wedstrijdzeilen/hooikist-race/ voor meer informatie en inschrijven.

Ik hoop jullie 14 september te zien!

Vriendelijke groet,

Floris Cornelissen
Fram
Friendship 28 * 1,60

Hieronder het officiële persbericht:

PERSBERICHT

Betreft: Notice of Race Hooikist Race 2013

Zaterdag 14 september 2013 organiseert R&ZV Naarden de Hooikist Race 2013 op het IJmeer. Inschrijving voor deze spannende seizoensluiter is open voor alle schepen en kost 25,- euro per boot. De volgende klassen zullen starten (bij een minimale deelname van 5 schepen per klasse): SW-klasse, ORC-klasse, eenheidsklasse.

De Hooikist Race is een spectaculaire wedstrijd bestaande uit twee up- en downwind races, die beiden op zaterdag 14 september worden gehouden op het IJmeer tussen Pampushaven en Pampus. De eerste start is om 11.00 uur bij de Pampushaven. De boot met het beste overall resultaat wint. Roei en Zeilvereniging Naarden zorgt zoals elk jaar voor een officieel startschip.

De Hooikist Race is misschien wel de spannendste race van R&ZV Naarden. Na een zomer vol competitie is het voor velen een grote uitdaging om deze bokaal van de seizoensluiter van het IJmeer mee naar huis te nemen. Na de wedstrijd is er een prijsuitreiking en een gezellige after sail in ’t Behouden Huys, het clubhuis van de vereniging in de jachthaven van Naarden.

De race wordt gevaren op zaterdag 14 september aanstaande en is ook voor niet-leden. Eerste start is om 11.00u. Voor meer informatie en inschrijven: http://www.rzvnaarden.nl/wedstrijdzeilen/hooikist-race/

Wedstrijdcommissie Roei- en Zeilvereniging Naarden
FRAM | NED 8708 | TEAMFRAM.NL
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten